Monday 25 June 2007

tjomas ek en DIRT

wel hier is die drie van ons en ook DIRT

pgkie landi lili
lili en DIRT laaste aantjie saaam!!! (mis jou my karretjie)
landi en lili
pgkie en landi
landi


julle tjomas beteken vir my baie en die fotoes is beslis hoe ek julle onthou en hoe sexy julle ook is
DIRT jy is wel nie mooi sigbaar ni mar ek weet jy is daar en ek mis jou ook

DIRT weet wat die vrienskap beteken en hoe dit is sonder die gewone maar nou die doodste stilte......

niks meer harde musiek nou net stilte en nie meer vinnig ry ni en net ydel niks meer kwalityt tyd saam met jou baas en jou tjomas ni

danki dat julle daar is om my so elke nou en dan weer op te tel as ek ni meer kan ni


lief julle mwa mwa mwa

ps. ons sal beslis i party gooi as ons reunite

1 comment:

Charl said...

DIRT ne... waarvoor staan dit? Dubble Instantaneous Roadworthy Transporter???